maly prijimac 2m

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Duben 27 10:28:18 CEST 2017

Je opravdu otázkou, co je cílem těchto plánů. na 2m není provoz SSB a CW
každodenní záležitostí.  Pokud nejsou nějaké extra podmínky,
tak je provoz jen o závodech - obvykle 1 víkend v měsíci a nebo provozní
aktivy každou třetí neděli dopoledne.
Pro poslech při podmínkách potřebujete kvalitní radio a anténu, protože
signály jsou obvykle slabé. Kromě ES vrstvy, ale ta je jen parkrát za rok v
létě.
Při závodech je na pásmu takový rachot, že si bez kvalitního RX ani
neškrtnete, obvzlášť, pokud budete v blízkosti silné stanice.
Takže pokud si chcete hrát, tak proč ne, pak doporučuji oscilátor s Si570 -
dá se koupit i KIT s enkodérem pro plynulé ladění.
ale jinak bych opravdu doporučoval koupit nějaký second hand. Vyjde to
určitě levněji než stavba nějakého lepšího stroje.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW