maly prijimac 2m

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Duben 27 10:03:29 CEST 2017

Na 2m žádnou stavebnici nebo široce používanou konstrukci neznám. Myslím
si, že nic takového neexistuje, ale rád se nechám vyvést z omylu. Sám
jsem uvažoval nad CW TXem na motivy OK0EWW zde přítomného Jirky OK1MWW.
RX jsem uvažoval FunCube dongle + Raspberry a vlastní SDR SW. Skončilo
to nákupem součástek a změnou priorit :-)

Otázka je, co je pro vás cílem. Allmode TRX se nechá pořídit za cca
2000-5000 a volných TRXů je v mém okolí více než lidí ochotných vysílat :-)

Na KV je jednoduchých TRX spousta, viz http://ok1if.c-a-v.com/ .
O 2m FM modulech je hodně na http://599.cz/ .

L.