nabijaci cip pre li-ion akumulator

Středa Duben 19 07:55:57 CEST 2017

On 17 Apr 2017 at 14:57, Pavel Kutina wrote:
> Takze na tom asi neco bude. Nejaka teorie k tomu samozrejme je, ale popravde
> receno, ted jsem linej ji hledat :)
To je prave to, co nedokazu najit. Ani jen laicky popis, ktery dava aspon nejake
vysvetleni. Vsude se pise, ze to je spatne, ale bez dalsiho. "Kdyz jsou na 100%,
nafouknou se" na me pusobi jako pozorovani asi tak ve stylu "kdyz si dam kokos na
usi, prileti letadlo".
Pripada mi to stejne nejasne pouzivane jako buzzword "pametovy efekt" nebo
doporuceni, ze se musi/nesmi jednou za cas baterka technologie A vybit plne na
rozdil od technologie B (kde A,B je cokoli, i naopak).

Delaji to zmeny teploty? Treba kdyz se po uplnem nabyti teplota v mistnosti zvysi?
Nebo si zvysuje teplotu baterka sama tim samovybijenim zahrivanim vnitrniho odporu a
tesne pod temi 100% to v kombinaci uz je pres hranici? Jak moc? Jak rychle? Nebo jak
jinak to je?

A je to stejne pro -ion a -pol?

D.O.