Re: Solární waterproof powerbanka - fake

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Duben 18 20:26:02 CEST 2017

Ledková, s ostrým kuželem světla (zoomovací) ; 160mA / 4,1V; čili příkon
0,6W

    Vzhledem k počtu solárních sub článků bych napětí naprázdno čekal větší,

ale nevím jestli není kámen úrazu v tom, že třeba nějaký z nich zůstal
ve stínu.

Už jsem to zkompletoval a kablíkem připravuji ženě k použití, takže
měření ukončeno.

Nerad bych opakovaným rozebíráním ulámal zbytek západek...

     Mám chuť se vydat někam na šroťák, opatřit si pár větších
samostatných článků

a ubastlit něco spolehlivého typu step-up.