Re: Solární waterproof powerbanka - fake

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 18 20:03:14 CEST 2017

Jakou spotřebu mohla mít ta baterka?
Baterka bude mít účinnost kolem 10% (je-li LEDková), solární
panel bude mít něco kolem 5-10%. Takže celkově bude účinnost
celého řetězce kolem <1%.
Odpovídalo by to energeticky reálnému odběru?

PL