Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 18 05:14:07 CEST 2017

Tak špatná zpráva.
Na STM32F4 se mi nepovedlo udělat SW interrupt na vektoru vyšším, než
odpovídá poslední periferii, tj. než na FPU_IRQ, číslo vektoru 81.

Takže jsem musel sebrat vektor některé z nepoužívaných periferií, to pak
funguje dobře.

Díky.
PL