Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 17 21:22:55 CEST 2017

Nene.
To je tak pěkná myšlenka, že to prostě musím zrealizovat.
A takovou ochcávku si určitě budu pamatovat i do budoucna.
Pro případné následovníky pak popíšu v komentáři.
Tohle si prostě nemůžu nechat ujít.  :-)

PL