seriove data cez bluetooth do pocitaca

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Duben 17 18:11:05 CEST 2017

Kdysi jsem se zde na podobný problém ptal. Konkrétní doporučení nepadlo
a tak jsme začali používat moduly Parani SD 1000 + na straně PC Parani
SD1000U.
Cenově je to samozřejmě jinde než u modulů z Ali, ale pro naše zákazníky
je to cenově o trochu lepší než jiná srovnatelná hotová a ověřená
bezdrátová zařízení.
Jeden z důvodů pro výběr je možnost spárovat moduly čistě hardwarově
nastavením rychlosti pomocí DIP switche a spárováním stisknutím
tlačítka. Zatím se nám nestalo, že by si zákazník nebyl schopen sám
moduly spárovat bez naší účasti.
Máme vyzkoušeno, že např, na notebooku není samostatný přijímač nutný a
lze se spojit vestavěným BT, pak je ale předchozí sw nastavení i na
straně RS232 modulu nutné.
Kupujeme od dodavatele v Německu.

Martin M.