seriove data cez bluetooth do pocitaca

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Neděle Duben 16 22:49:32 CEST 2017

Lenze BT modul (podla merani s modulmi pred dvoma rokmi) zerie asi 20mA
a WiFi modul nieco cez 300mA. Ja v niekolkych zariadeniach mam BT modul
a vzdy ked treba k tomu pristavim notebook (linux) alebo tablet
(android) a "pocuvam". Na strane modulu/zariadenia mam vzdy vyvedeny aj
pin urceny pre ledku, ktory blika rychlo, ked caka na spojenie alebo
pomaly, ked je spojeny s protistranou. Myslim, ze HC05 moduly maju led
vystup uz signalizujuci spojenie priamo logickym stavom a nie blikanim,
ale nepamatam si presne, ktory ten modul to ma ako. Ked sa sleduje tento
pin, tak sa mi este nestalo, ze by niektora strana ostala vykolajena z
toho, ze by sa nieco cestou stratilo. Ale vacsinou posielam data, kde sa
vsetko prezentuje riadkami a ked je nieco necitatelne tak sa to zahodi...

Jaro