seriove data cez bluetooth do pocitaca

balu balu na k-net.fr
Sobota Duben 15 14:01:30 CEST 2017

Zdravim osadenstvo,

v suvislosti s tvorivym krcom z predchadzajuceho vlakna by som sa rad
spytal este jednu vec. Chcel by som bezdratovo prenasat par nameranych
dat z mikrokontrolera do pocitaca.

Na internete je k dispozocii milion bluetooth modulov, napriklad pre
Ar***no, ak som spravne pochopil tvari sa to ako obojsmerny virtualny
seriovy port. Je moje porozumenie spravne?

Druha otazka - ako zlozite je potom takyto datovy tok prijimat na strane
pocitaca (win/linux/os), alebo nebodaj na smartfone? Velmi naivne -
spustim python, napisem script, ktory otvori namontovany seriovy port,
zacne prijimat a vypisovat a hotovo?

Uz som si nasiel nejake informacie, zaujimali by ma skor osobne
skusenosti, pripadne doporucit hotove projekty/aplikacie na telefon...

b.