Routre podporujuce WoL

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Duben 11 22:50:15 CEST 2017

      Problém je v tom, že doba pracuje s nevzdělanými lidmy a cílem

je masové nasazení cloud systémů. Tedy žádná vrtátka domů na

  soukromé PC ať už jde o cokoliv. (soukromí = 0)

      Při mapování pozor na 2 věci. Pokud nemáte na routeru veřejnou IP,

(vsadím se, že nemáte) tak si musíte ověřit, že váš poskytovatel internetu

mapování portů k vašemu routeru umí a je k tomu ochotný. Druhou

věcí je, že pokud by probouzení vyžadovalo port č. 9 (netuším, ale

bylo tu zmíněno) pak je otázkou, zda-li bude provider ochoten právě

takhle nízký port mapovat. Třeba nebude mít problém mapovat vyšší porty

a pak je zapotřebí, aby váš router uměl přehodit (změni) číslo mapovaného

portu tak, aby doma vzniklo č. 9 (pokud je tedy podmínou).