Routre podporujuce WoL

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 11 22:19:13 CEST 2017

Dakujem. Je dobre vediet, ze existuje minimalne jedno hotove riesenie (aj zrejme existuje rieseni viac, onoho casu som to skusal s routrom ktory vsak je uz dnes beznadejne zastaraly a nekupitelny, a verim ze kebyze nahodne prezriem niekolko stredno-triednych tak medzi nimi najdem aspon jeden z tuctu co to vie).

Mal som vsak napisat aj to, preco sa pytam - nie zeby som ja teraz konkretne taky potreboval, ale robime zariadenie ktore WoL vedia, a zakaznici (bezni mierne znali uzivatelia, ziadni sietovi guru ci router-mod nadsenci) sa niekedy pytaju na podrobnosti. Bolo by fajn mat bud priamo v navode alebo v nejakom predpripravenom texte nieco ako odkaz na mozne riesenia pre WoL v dnes beznom "domacom nete".

Chapem, ze nikto nema motivaciu taky zoznam vytvorit, ale niekedy motyka moze vystrelit, preto som sa spytal.

wek