OT: Kamera do auta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 7 12:53:24 CEST 2017

On Fri, 7 Apr 2017, Ales Prochaska, Divesoft wrote:

> [...]
> přísavku na sklo a provozní mód pro nahrávání ve smyčce (tj. soubory
> po 5 minutách, které se od nejstaršího přepisují). Leč ukázalo se, že
> se většinou nepřepisují, a pokud někdy ano, tak náhodně. Takže se
> přidávám k těm, kdo by měli rádi opravdu funkční kameru do auta. Výběr
> je přetěžký, protože buď kamera vypadá tak divně, že bych si snad
> lepší vyrobil sám doma, nebo má tak složité ovládání, že člověk poté,
> co dávno zapomněl moudra přečtená z návodu, bude mít ve stresu po
> nehodě problém ji použít třeba jako foťák na dokumentaci nehody nebo

Problem s prepisovanim souboru jsem u mobiusu nikdy nemel, kdyz jsem
neco hledal tak to tam bylo vzdy pekne za sebou poslednich 8 hodin
zaznamu, soubory po 5ti minutach s vterinovym presahem.

Nastaveni jsem delal jen jednou, ted uz na to nesaham - kdyz si
chci neco stahnout tak odpojim kameru z napajeni, vycvaknu microSD
a vykopiruju si to v notebooku z te microSD . Kamera mi bezi jen kdyz
je zaple zapalovani a s nejakym dobehem na baterku.

Na foceni mam fotak nebo mobil, kamera zustava napevno..