OT: Kamera do auta

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Duben 7 10:51:25 CEST 2017

Zrovna řeším podobný problém. Kamerka Lamax ("GoPro chudého muže") mi
přišla jako velmi vhodná pro tento účel, protože má přímo v balení
přísavku na sklo a provozní mód pro nahrávání ve smyčce (tj. soubory
po 5 minutách, které se od nejstaršího přepisují). Leč ukázalo se, že
se většinou nepřepisují, a pokud někdy ano, tak náhodně. Takže se
přidávám k těm, kdo by měli rádi opravdu funkční kameru do auta. Výběr
je přetěžký, protože buď kamera vypadá tak divně, že bych si snad
lepší vyrobil sám doma, nebo má tak složité ovládání, že člověk poté,
co dávno zapomněl moudra přečtená z návodu, bude mít ve stresu po
nehodě problém ji použít třeba jako foťák na dokumentaci nehody nebo
nafocení RZ případných svědků :-)

Aleš Procháska