Re: Výběr vhodného frekvenčního měniče

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 5 14:09:24 CEST 2017

Teda za mě - měnič rozhodně někam do bedny. Nikdo ho neukrade, nikdo
do něho nenalije pivo, nikdo se nebude z dlouhé chvíle vrtat v nastavení.
Kvalitní moderní měniče mají velmi vysokou účinnost, takže hřejí velmi málo.
To klidně odvede i docela malá a zavřená plechová bedna. Zvlášť v případě
takového srandovního motoru.
Stíněný kabel se hodí, zvlášť u větších délek kabelu. Ale i bez něho to na
krátkém kabelu není taková tragédie. Z měniče sice z principu leze bordel
(tj. produkty spínání), ale indukčnost vinutí motoru tomu docela "spraví
mravy".

PL