Re: C + displej hd44780 + vlastní znaky

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Duben 4 13:45:46 CEST 2017

Tak jsem se překlikl, jak jsem psal s řetězci moc nepracuji. C99 zná jen L, ostatní je až od C11. Mezikroky nevím a
popravdě mě ani nezajímají.
Možná to bude fungovat i L (proto jsem ty prefixy rozepsal, kdyby u8 nebylo), ale nevím jestli pro L bude záležet i na
kódování souboru nebo spíše nastavené prostředí kompilátoru, do jakého kódování se to přeloží. Jen mě to napadlo, jako
možnost k vyzkoušení. Ne  že bych s tím měl velké zkušenosti, jak je vidět.

O použitém překladači vím jen že existuje. Z doslechu :-)

Prefix u8 mám z n1570, kap. 6.4.5 (String literals)

Vypadá to, že prefix u8 není definován pro znakové konstanty (nebo mám příliš starý draft).