Re: DPS v Číně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 2 03:14:24 CEST 2017

No jo, tak ten systém konce 90. let jim asi funguje dobře.
To byla doba, kdy mail už celkem fungoval, a vše se dělalo ručně
stylem poptávka-nabídka.

Jenže čas oponou trhnul a dneska už by přece jen člověk tak nějak
předpokládal on-line kalkulaci. Jistě k dořešení nestandardních
požadavků bude ten lidský mezičlánek ještě dlouho nenahraditelný,
ale těch případů, které se musí řešit nějak zásadně nestandardně,
by asi měl být u dobře navrženého systému jen malý zlomek.

PL