Re: DPS v Číně

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Duben 2 01:37:22 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 01.04.2017 od Petr Labaj:

> Je to takový dost smutný pocit, když se říká a píše, jak v té Číně
> je to sice levné, ale zase k tomu nejsou ty naše kvalitní evropské
> služby. Hmm, ale v té Číně jim ten on-line výpočet chodí, na rozdíl
> od toho úžasného evropského hi-level servisu. :-(

Já jsem nedávno v pátek poslal do Semachu poptávku s BRD souborem v
příloze. Chtěl jsem více variant dle množství a typu materiálu. V
pondělí v poledne mi přišlo všech 6 variant nabídek. Za mě dobrý,
nemůžu si stěžovat.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem