Kompresor trochu jinak:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 1 20:41:15 CEST 2017

Pár poznámek.
Platí rovnice:
čistý kyslík + běžné mazivo = velký průser

Pro práci s čistým kyslíkem je třeba se důsledně vyvarovat styku s oleji
nebo vazelínou.
Takže použití kompresoru nebude to pravé. I bezolejový bude vevnitř
mazaný vazelínou.
Pokud se musí při práci s kyslíkem mazat, tak se používají speciální
mazadla, která asi
nejsou na uhlíkové bázi.

Takže přetlačování z jedné PETky do druhé by to chtělo udělat jinak.
Pouhým zmáčknutím
PETky to asi není to pravé, PETka se špatně vrací do původního tvaru.
Dalo by se tomu
trochu pomoct pružným ocelovým páskem nebo drátem vevnitř, ale pořád asi
nic moc.

Kdybych to dělal já, tak udělám nepřímé tlakování. Do PETky zavést 2
trubičky, jedna
povede kyslík/vodík, na druhou vevnitř nasadit pouťový balónek. Po
naplnění PETky
kyslíkem/vodíkem bych pustil tlak do toho balónku, ten by se uvnitř
nafouknul a vytlačil
kyslík/vodík ven.

PL