Kompresor trochu jinak:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 1 16:49:58 CEST 2017

Když už máme takové pěkné datum:-)

Napadlo mě, že když ty autokompresory stojej 100-200 Kč, že by nevadilo
nějaký/několik zničit.

Na táboře děláváme výbuchy vodíku s kyslíkem a velké omezení je velikost
nádoby. Tak mě napadlo, vzít takovýhle kompresorek a místo špatně sehnatelné
velké plastové nádoby pořádně natlakovat PETku:-)

Celá sestava: elektrolyzér, beztlakový zásobník, kompresor, ochrana proti
zpětnému prošlehnutí, tlakový zásobník, by se samozřejmě nacházela na konci
kabelu, takže riziko jako obvykle 0.

Předpokládaný režim je, že se naplní 0,5 l PETka, pak to kompresorek přežene
do jiné, 5-10 minut se zas bude plnit první PETka, ... až do přečerpání
požadovaného množství, např. 20 l.

Ale zajímalo by mě, zda
- by H2+O2 rovnou nebouchnul v kompresoru při kompresování
- by mu nevadilo, že plyny budou vlhké a navíc buď se zbytky aerosolu NaOH,
nebo kys. citronové
- by nebyla příliš vysoká ztráta H2 průnikem skrz stěny PETky

(pokud kompresor v takovém režimu vydrží 3 použití v průběhu 14 dní, tak to
nevadí)

PH