zasuvka TV, radio, internet

Pátek Září 30 23:26:46 CEST 2016

Už mám tu zásuvku doma. Ten zářezák je buď parodie na zářezák, nebo to
má fungovat nějak jinak. Břity tam nejsou a nevím, proč je ta vidlička
na šikmo. Vyfotil jsem to a dal do přílohy. Nemá to náhodou fungovat
tak, že se drát odizoluje, pak se založí do drážek před a za vidličkou a
ta vidlička si ho jen napruží a ohne? Já to vidím jasně. Dám drát na
kraj vidličky a zaletuju ho.
Anděl