Sériová klávesnice pro arduino

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Úterý Září 27 22:23:17 CEST 2016

Zdravím. Toužím po stavbě přenosného mikropočítače s BASICEM. Mám
představu, že to bude krabička s displejem, klávesnicí, io pinama a MCU. Na
netu jsem našel, že někdo naprogramoval basic pro arduino uno. Ale to má
málo pinů a málo paměti(pro moje účely). Ten program se nahraje normálně
přes ide do arduina a potom se odesílají basic příkazy přes sériovou linku.
Jenže finální výrobek by měl být malý a přenosný, tak musím vymyslet, jak
nahradit počítač, obstarávající sériovou linku. Představu mám takovou, že
tam budou dva MCU. Jeden(Atmega2560)-na tom poběží bsasic a bude ovládán
přes sériovou linku. A druhý bude číst a posílat serial data z prvního
basic počítače a následně je zobrazí na lcd tft displeji. Jenže jak vyřešit
vstup z klávesnice? Napadlo mě připojit ps2 klávesnici a kódem obstarat
převod na serial, jenže ps2 klávesnice nejsou přenosné. Nemáte někdo nápad
jak to vyřešit? Někde jsem viděl, jak někdo přeprogramoval pic, co je v
xbox360 chatpadu a vyvedl dráty na serial. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Nevíte o jiné možnosti klávesnice>serial?
Bude stačit na zobrazení cca 10 řádků malým písmem tft lcd 1.8 palce, nebo
větší?
Díky
Marek
Pokud se to vyvede, tak se určitě podělím o fotky kódy a inspiraci.