Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Září 30 11:51:18 CEST 2016

Vyřešil jsem to vrácením v 14denní lhůtě. Konzultoval sem problém přímo
s výrobcem, Trade Marketing Manager DEWALT CZ + SVK Stanley Black and
Decker Czech Republic s.r.o. a bylo mi řečeno že to v pořádku není, ale
že se to stane, ať to vrátím prodejci. Výrobní číslo je nezajímalo,
takže bych to odhadl na řízenou zmetkovitost.
Snažil sem se ještě s prodejcem Peddy Group vyjednat že mi pošle stejné
zboží bez vady sklíčidla, ale je to asi mimo jejich chápání, protože mi
odpověděli, že stejné zboží nemají skladem :), tzn. mám obavy, že mi po
objednání pošlou zase "tu moji" vrtačku. Takže šmitec. Vyberu si něco
jinýho a jinde.