Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Září 25 13:59:48 CEST 2016

To se může stát, ideální by bylo sklíčidlo sundat a změřit zvlášť. Ale
i kdyby to bylo uložením hřídele nebo byla hřídel křivá, tak je to
příliš moc. Co když bude někdo chtít vrtat jedničkou vrtákem, tak ho
zlomí jen co se trošku zavrtá do materiálu.

Aleš Procháska