OT UPS pro server

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 29 21:48:47 CEST 2016

No, jako znalec přes serverové OS jistě víte, že nejvíc je toho
v keších OS. Pokud má váš server ještě i nějaké další keše
na řadiči disku (což by mohlo být to jediné, čím by se z logického
hlediska lišil od nejsprostšího PC s hloupým SATA diskem), tak
jejich velikost zřejmě bude jen zlomkem z velikosti systémových keší.
To, že má nějaký počítač rychlejší a širší sběrnice, rackovou bednu
a 2 zdroje, fakt nic nemění na principu jeho fungování. Šéfem je
tam pořád OS, a ten je furt stejný.

Víte, mi je samozřejmě jedno, jestli si tam dáte jednu nebo třeba
tři UPS. Mě vždycky jen dráždí to, když někdo tvrdí, že "to tak musí
být, protože se to tak dělá".

Přestěhování do Brna můžu celkem doporučit. Příště už se Žit Brno
snad do zastupitelstva nedostane, takže to bude jenom lepší.

PL