OT UPS pro server

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Září 29 19:48:18 CEST 2016

Ak mate notebook so zvukovkou, tak na baterky, bez inych pripojeni ako
napr. LAN aby bol uplne v ostrovnom stave.
Vydelit vystup UPS odporovym delicom na uroven mikrofonneho vstupu pripojit
a spustit zaznam zvuku.
Jednoducho pouzit zvukovku ako pamatovy osciloskop.
Potom hladat vo vlnkach nezrovnalosti.

Pripadne druhy kanal ako snimanie prudu

Dodo

Dňa 29. 9. 2016 19:27 používateľ "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
napísal: