OT UPS pro server

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 12:39:08 CEST 2016

Zdravim,
mohl bych prosim mit idiotsky dotaz? :-) (Jine bohuzel asi neumim)

Proc vlastne neexistuje neco jako 'dobijecka na 12v baterii' a 'PC zdroj
12vdc' a nevynechava se ta konverze na stridavy proud? Neni to problem
technicky, ale jen obchodni?

J.

PS: Tak PC zdroje existuji http://www.powerstream.com/DC-PC-12V.htm i u
Alzy jsem nejake nasel, ale jen do 160W.