Re: Sériová klávesnice pro arduino

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 28 05:54:13 CEST 2016

Aha, maly pocitac, to je mi znama tema. 50% problemov ktore som s nimi
mal bolo zohnat bud dobru klavesnicu alebo robit workaroundy toho, ze
nemam dobru klavesnicu.

Zohnat malu seriovu klavesnicu (tak aby sa dala kupit trebars o dva
roky) je podla mojich doterajsich zisteni nemozne. Dokonca kupit
maticovu klavesnicu v nevagonovom mnozstve je velmi tazke - bud si
kupite nahradnu klavesnicu k notebooku alebo si ju poskladate z
jednotlivych spinacov, co je dost neprijemna klavesnica.
Chatpady k Xbox-u uz davno neobsahuju PIC, ale asfaltovy flak s
neznamym obsahom. Jednu taku mam.

Bud sa to da riesit tak, ze pouzijete
1, klavsenicu s mensim poctom klaves a budete tukat ako na mobile, tak
som to urobil trebars tu
https://hackaday.io/project/3511-pavapro-portable-avr-programmer alebo
tu https://get.google.com/albumarchive/111890741167251011072/album/AF1QipOfUgsvzlL830lIzCHrsMKyU3DzNRq6aEeMYzRj?source=pwa
- to druhe je velmi stary projekt, obsahuje 8052-Basic v s upravami od
wek-a
2, recyklujete co sa da - bud z notebooku alebo z klavesnicky k
tabletu, tak to idem urobit tu
https://hackaday.io/project/643-minibsd-laptop-computer je tam aj
popis matice
3, vyrobite si to z tlacidiel vytiahnutych z niecoho ineho ako som to
urobil v povodnej konstrukcii http://jaromir.xf.cz/bsd/bsd_comp.html
kde su tlacidla povodom z PMD-85 alebo z obycajnych "zabiek" ako tu
https://hackaday.io/project/1757-pp04-camel-computer - taka klavesnica
nie je prave najprijemnejsia na pisanie
4, pouzijete TS 522 000x
https://get.google.com/albumarchive/111890741167251011072/album/AF1QipMR3FnamByXWCfuj_uyv2YwxHGHDtpUoMMnq9xI
- ma ich k dispozicii trebars pan Galuszka, ale aj tato klavesnica je
nie velmi prijemna na pisane
5, pouzijete BT klavesnicu - vacsina lacnych BT modulov je slave a
robi seriovy port. Okrem toho to ma svoju spotrebu a separatny
akumulator v klavesnici.

Ja by som odporucil tu klavesnicu k tabletu, ale je mozne ze ked sa
Vam to o par mesiacov ci rokov rozbije, novu nekupite.