Re: Sériová klávesnice pro arduino

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Úterý Září 27 22:56:46 CEST 2016

nebo pouzit takovy mcu aby vyhovoval zadani. v pripade kodu arduina neni nutne se omzeovat jen na “oficialne” podporovane mcu. kod pro arduino jde take pouzit i na samotne mcu ve vlastnich projektech. tedy opet neni nutne se vazat na “oficilani” hw.

nezkoumal jsem to, ale predpokladam, ze implementace basicu pro arduino nebude nijak moc vazana na hw takze se primo nabizi moznost pouziti ARMu pokud je v AVR tesno.