Kde koupit fotodiodu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 26 12:12:45 CEST 2016

>Takže asi tak. Je mi 60 a když jsem byl ve druháku, jestli dobøe
>poèítám, byl to rok 1974.

Aha tak potom pardon, toto som necakal. Cakal som 80te roky. V 70tych sa to
muselo lamat - vlastne o tom nepriamo pisete priamo Vy:

>Pro vyhodnocení proudu jsem dìlal
>zesilovaè, kde byl MAA741 pøed ním dvì KF520.

Ta fotodioda nie je nic ine ako dioda... V case, ked Tesla zvladala vyrobu
MOSFETov, toto nemohol byt ziadny problem.  Na UV nemusi byt ani PIN, a
kremenne okienko je urcite jednoduchsie prirobit na puzdro typu TO ako na
vakuovu fotonku...

Mam tu katalog elektroniek TESLA z roku 1973, MAA74x tam este nie su len
MAA50x, a je tam 1PP75 (s rukou dopisanou poznamkou 28,- :-) ) a KP101
(78,- !). Fotonasobicov je tu asi tucet (aj ked nic z toho UV), fotonka
ani jedna jedina. Je tu aj 31UA9 - "nizkotlakova vodikova spektralni
vybojka pro zdroje ultrafialoveho kontinua v pasmu 4000-2200A pro
spektrometry", co bude asi ta deuteriova lampa co spominate, alebo jej
blizky pribuzny - 200mA pri 250V plus zeravenie, mno ano toto neznie ako
trivialny zdroj :-)

wek