VKV jednotka s ECC85

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Září 25 21:33:40 CEST 2016

Cestou konvertoru nechoďte. Máte vybavení, zkušenosti, přelaďte to.

Bude to asi chtět dostat vstup do pásma, pak tam budou stanice silnější. Máte po ruce nějaké jiné VKV radio? Kvůli indikaci, kde je oscilátor.

Ještě mě napadla jedna pomůcka, která se mi taky osvědčila.

Plastová tyčka a na konci zalepené feritové jadérko a na druhým mosazné či hliníkové. Stačí D tak okolo 3mm, délka nerozhoduje.

Přiblížíte k laděné cívce a vždy se to musí zhoršit, pokud se zlepší, je třeba doladit, kterým směrem napoví konec tyčky.

Ferit zvýší indukčnost, sníží frekvenci laděnýho obvodu, hliník či mosaz naopak.

Nejhorší bude, pokud bude třeba zmenšit indukčnost, odmotat ten závit či dva.
Držím palce. To dáte. ;-)
pg
----- Původní zpráva ----- > Odesilatel: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>