Re: OT: oběhové čerpadlo WILO

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Září 24 12:18:57 CEST 2016

Dobrý den,

ty otáčky jsou přesně 1800 - 2100,  motor má opravdu dvě cívky , obě
mají po 70 Ohm měřeno ohmmetrem.  Vzhledem ke stáří kotle a
jednoduchosti výměny to budu řešit stejným čerpadlem, které má opravář
k dispozici.  Do pondělí snad nezmrzneme.
Opravu té elektroniky řešit nebudu, průmysl taky musí něco vyrábět,
kam bychom došli, kdyby si každý všechno opravil ((::
Jinak ta elektronika je naprosto stejná jako na tom polském odkazu, co
sem poslal pan Baranka.
Díky všem za snahu pomoci, můžeme to uzavřít.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW