Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Září 23 16:52:57 CEST 2016

Samozřejmě není problém ji ve 14denní lhůtě vrátit což asi taky udělám.
Házivost ještě změřím budíkem až najdu kam sem ho schoval.
Jedná se o DeWALT DCD796D2 , bezuhlíková 2 rychlostní s příklepem,
konstrukčně mi připadne vyhovující, ale to sklíčidlo prostě asi
nepřekousnu jako strojař. Kdybych byl zedník, tak mopžná jo :)

To neumí v dnešní době strojem rovně vyvrtat díru, nebo vyřezat závit do
sklíčidla? případně udělat na tak krátkou vzdálenost přesnější uložení?
Nechápu to. Mám doma už několik čínských vrtaček za 700 kus + jednu
Boschku a řekl bych že jsou na tom podobně nebo i líp.
Zrada je v tom že tu hodnotu prostě nikde v manuálu v technických
parametrech nepíšou ....nebo ji neumím najít.

Možná to někomu nevadí, ale já to při vrtání cejtím , dokonce i navolno
s jen upnutým vrtákem cejtím jak vrtačka vibruje vlivem té házivosti.

Zajímalo by mne hlavně kdo máte jaké akuvrtačky jak jsou na tom s házivostí.

díky
b.