Re: házivost sklíčidla vrtačky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 23 16:11:07 CEST 2016

Ještě by nebylo od věci to napsat do recenze na Heurece a pod.
(Nejen co dělá vrtačka, ale i že to prý má být normální)

PH

From: Kubat Tomas
taky jsem pro prozrazeni znacky a typu. treba ji nekdo mame a muzeme overit  "normalnost" takoveho hazeni .

tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Vratit ve 14ti denni lhute a koupit od jineho vyrobce kteremu to normalni jeste neprijde :)

Teda pokud jste to nekoupil v beznem krame, pak zbyva jen nejisty pokus o reklamaci.

Ps o jakou znacku jde aby se vedelo cemu se vyhnout?