Re: Urychlení leptání vibracemi?

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Září 23 13:34:01 CEST 2016

Dne 23.9.2016 v 12:37 Petr Labaj napsal(a):
> Tohle plánuju udělat taky, ale chci to slepit z plexi.
Mel jsem, doporucuji se hluboce zamyslet, jak to zabezpecit proti
prevrzeni nebo prasknuti lepeneho spoje.
Leptal jsem v tom FeCl3, mel jsem tam zavedeny vzduch a bublalo se.
Fajn. Prevratit se mi to nastesti nepovedlo, ale pokazde jsem se bal
(litr chloridu, vychrstnuty na stul...to by bylo na odepsani stolu a
vseho na nem).
Jednou jsem to po pouziti vyplachoval a povedlo se mi do toho pustit asi
teplejsi vodu, nez bylo zdravo. Uletela mi jedna stena. Uz jsem to
neopravoval, jako varovani to stacilo.
> To vytištění je docela zajímavý nápad, asi už budu muset tu 3Dprn
> taky pořídit.
To je lepsi napad, sice stale hrozi pad a vyliti, ale aspon to lze
udelat tak, aby to nepuklo.

Pri intenzivnim vzduchovani z toho leze aerosol, ktery bude asi dost
korozivni. Ale lepta to v tomto modu hezky a rychle.

   TomM