Re: UV LED osvitovka a vliv vyzařovacího úhlu LED

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 23 01:15:05 CEST 2016

Ta citlivost na vlnovou délku je dost velká. Navíc jsou fotoresisty
dvou typů - jeden je určený pro kratší délku a má dost ostré maximum
kolem 375nm (takže už i na 405nm, což jsou ty nejlevnější UV LED,
už má dost velký pokles citlivosti, skoro na polovinu), druhý chytá i delší
záření. A populárnější jsou dnes spíš ty krátkovlnné. Podle mě proto,
protože jsou míň háklivé na technologickou kázeň, tj. méně jim vadí
trocha okolního světla. Ale třeba je důvod jiný (lepší detaily?), kdo ví.

PL