VKV jednotka s ECC85

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 20 22:24:58 CEST 2016

Tak pro dnesek koncim...zatim nula.

Vytahnul jsem ten ladici provazek - zkontroloval jsem rozmery a
evidentne je neco jinak nez na vykresu - mam celkovou delku 315mm coz je
na kazde strane o 5mm mene. Vypada to jak kdyby se ta snurka na koncich
utrhla a nekdo to vyresil tak, ze tu snurku zkratil.

Zkousil to by take odpovidalo tomu co se mi nezdalo, ze to jadro zajizdi
do aktivni casti civky jen cca do pulky, mozna ani ne.

Zkusil jsem na strane jadra oscilatoru posunout omotani tak aby jadro
spadlo niz. Situace se zmenila tak, ze to ted kmita na 79MHz nicmene, ze
by se nejak menila frekvence se mi nezda - navic stale se meni spis ta
amplituda oscilaci - dokonce to funguje tak, ze to kmita hodne, pri
zasouvani se oscilace snizuji az zaniknou a pri dalsim posouvani zase
naskoci...

Problem je, ze nemam zadne srovnani co je oproti originalu jinak.
Nicmene ted koukam, ze na strane vstupni nekdo zrejme opravdu menil
kondy - nebot tak jsou osazeny vsude hnede ker. kolecka (cca 10mm
prumer) a v dokumentaci jsou kreslene ty stare trubickove, ktere jsou v
oscilatoru....hmmm musim je nejak premerit, ale da se ta blbe dostat.

Cim se vubec da nahradit tahle keramika ze soucasne produkce...treba na
C223 je 160V

RV