Jak zapojit stineni od RJ45

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Září 20 22:13:25 CEST 2016

Tady můžu ovlivnit jen ten "svůj" konec. Kam zákazník zapojí druhý konec...

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kadečka
Pokud se zapojuje stínění na ethernetu, tak se na jedné straně připojí
a na druhé ne.

Zapojovali jsme jednou ethernet do kruhu, asi mezi 5 místy (mezi 5
PLC) a stínění jsme připojili přesně takhle - vždy na jedné straně ano
a na druhé ne. Pak stínění funguje jako stínění proti rušení, ale ne
jako vodič pro vyrovnávání potenciálů mezi různými zeměmi.

P.K.