VKV jednotka s ECC85

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Září 20 21:41:37 CEST 2016

Začíná to vypadat zajímavě.... pokračoval bych kontrolou součástí, zkusil bych v první řadě blokovací kondy C223, C221, případně dovážení neutralizace C232.

Nemáte zaoxidovaný závit na šroubu hrnku. Býval mosazný a při silném zaoxidování měl v podstatě minimální kapacitu. Proto by se kmitočet neměnil.

Případně přiložit 10pF paralelně, jestli ujede dolů. nesmí se držet prsty ....přiletovat.

pg