VKV jednotka s ECC85

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 20 21:00:11 CEST 2016

Ano zkousel - tim jen upravuji amplitudu oscilaci - od jiste hodnoty je
to na obe strany horsi.

Ted jsem zkousel injektovat ten signal pres prstynek na tu ECC85 a
sladil jsem tu prvni MF podle manualu - slo to docela dobre. Nicmene
pokud nedonutim se preladovat ten oscilator tak je to vsechno na ...

Jdu zkontrolovat ty jadra...

RV