VKV jednotka s ECC85

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 20 19:27:14 CEST 2016

Zdravim, predem chci rict, ze moc dekuji za trpelivost a rady.

Zkusil jsem merit pomoci te civecky nastrcene k civce oscilatoru...

A jsem z toho trosku vyveden z miry...
http://www.cncnet.info/galery/Tesla_filharmonie/20160920_191354.jpg

V podstate to odpovida tomu co jsem nameril na tom odporu udavajicim
proud oscilatoru.

Jde o to, ze to kmita jen na tom kmitoctu 98MHz a pri preladovani se
meni jen amplituda - coz odpovida asi tomu, ze se meni i ten proud
oscilatorem.

Napada me zda se v tom nekdo nevrtal a nepokousel se to preladit do
zapadni normy - frekvenci by to skoro odpovidalo ne? Nicmene se mi to
nezda - nebot treba deklik/srouby vypadal zalakovan jako z fabriky.

RV