VKV jednotka s ECC85

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Září 20 12:25:42 CEST 2016

tam je v podstate jeste jedna zalezitost s tim provazkem s jadry

je tam jeste to, ze sice vzdalenost jader od sebe je nemenna - urcena tim
jak jsou nacvaknuta na provazku, ale samozrejme se da ovlivnit to kam jsou
jadra vtazena absolutne. To se da ovlivnit jednat namotanim vice ci mene
smycek na ladici hridel a nebo dvema sroubky, ktere to cele predepinaji -
horni rolna je pod perem a ta umoznuje posunuti obou jader najednou vyz
nebo niz... ja jsem to namotal podle navodu. Otazka je zda ten provazek
treba neni nejak vytahanej....