VKV jednotka s ECC85

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Září 19 21:49:29 CEST 2016

Začal bych injektáží mf kmitočtu 10,7 nemod.  přes plechový kroužek na baňku ECC. Více ve slaďovacím předpisu třeba zde:
http://www.oldradio.cz/schemata/ts805sn.pdf
měřák na MB2, třeba multimetr.
Pokud neprojde zaměřit se na ECH, příp 6F31, o přepínačích jsem již psal.
Slaďovací předpis máte asi jiný, v mnou uváděném jsem nenašel zmínku o 0,15V.
Pokud projde, vada bude už jen v ECC nebo okolo. O měření oscilátoru psal již Martin. Chce to fakt hodně volnou vazbu. Je dost háklivej na vysazení. Pokud uvidíte jakýkoliv sinus v pásmu VKV chce to zvětšit odstup od oscilátorové cívky a pak teprve měřit kmitočet. Měl by chodit 76,2-84,2MHz. Případně ho dostat do pásma. Cívkou dole, kondíkem nahoře. O měření zda kmitá oscilátor změnou proudu jsem již psal. Pokud se Vám tohle vše podaří, mělo by to chodit celé, případně doladíte ještě vstup. Problém je v tom, že na pásmu již téměř nic nevysílá, u mě jen jedna stanice někde nahoře. Mělo by však být chytatelné nějaké rušení které produkuje běžné PC. Pokud se Vám podaří i tohle je na zvážení zda nepřeladit jednotku do CCIR pásma i když celé se tam asi nevejde. Ale aspoň něco by hrálo. Hodně štěstí a
směle do toho, není to zas tak hrozné, jak si spousta lidí myslí.
pg