VKV jednotka s ECC85

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Září 19 21:23:11 CEST 2016

Pokud jste změřil všechna DC napětí, tak další krok by mělo být
ověření funkce mezifrekvence na 10.7 MHz. Nemám schema, ale myslím, že
tyhle stroje měly MF na oba kmitočty ( 455 kHz a 10.7 MHz ) společnou,
ty MF cívky byly snad v serii. Ta DDSka by asi měla dát 10.7MHy i s
nějakou FM modulací.
Pokud i tam MF bude fungovat, tak je potřeba se soustředit na ten
oscilátor. Pokud kmitá neochotně, a s jinou elektronkou vůbec, tak se
nejspíš zhoršilo Q ladícího obvodu, t.j. kondenzátory
C226,C227,C231,C232 C229 C230. Nenateklo vám do nich něco , když jste
to myl ?  Teoreticky by to mohla být i ta cívka , ale to si nemyslím.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW