Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Září 17 11:37:40 CEST 2016

Ano, slečna přetíží jistič. Ale vznikne přesně ten typ nepříjemné situace, o
který tu jde.

Po tmě se sice pohybovat můžu, ale hledání příčin je v tomto stavu trochu
nepraktické.

U nás v ulici (a několika okolních) je z neznámých příčin několikrát do roka
několik dní tma.

Shrnutí:
- Chráničů musí být přiměřeně vysoký počet, aby se moc nenasčítaly nechybové
unikající proudy.
- Chráničů musí být přiměřeně vysoký počet, aby se daly rozumně snadno
hledat přičiny výpadku.
- Chráničů musí být přiměřeně vysoký počet, aby výpadek neznamenal, že je v
celém objektu tma. Nehledě na to, že když je v bytě několik PC a lidi např.
hrají onlajnovky, je dost otravný, když dostanou týdenní ban jen proto, že
trouba v kuchyni vyhodila chránič.
- Chráničů nesmí být moc, protože je to drahé a pracné na zapojování.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Ale to ta slečna snad vyhodí (přetíží) jistič, nikoli fíčko, ne?
A jak se z tohoto pohledu liší byt a vila? Já teda mám vilu, ale vlastní
obytné části říkám byt.
A mimochodem - to se doma fakt nevyznáte nakolik, že se v něm nedokážete
pohybovat potmě?
Já po baráku zcela běžně chodím v noci potmě, abych nebudil ostatní
členy domácnosti.
Bydlím ve městě a ne někde v pustině, takže absolutní tmu jsem doma snad
ještě nezažil.