Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 17 02:21:54 CEST 2016

Ale to ta slečna snad vyhodí (přetíží) jistič, nikoli fíčko, ne?
A jak se z tohoto pohledu liší byt a vila? Já teda mám vilu, ale vlastní
obytné části říkám byt.
A mimochodem - to se doma fakt nevyznáte nakolik, že se v něm nedokážete
pohybovat potmě?
Já po baráku zcela běžně chodím v noci potmě, abych nebudil ostatní
členy domácnosti.
Bydlím ve městě a ne někde v pustině, takže absolutní tmu jsem doma snad
ještě nezažil.

PL