CNG nadrz na vareni

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Září 9 22:48:48 CEST 2016

Platnosti presne neznam, letos se toho s novou vyhlaskou taky hodne zmenilo. Ja mam lod registrovanou v holansku neb tam nam rodinu a mam od ceskeho byrokrata pokoj. Jen vim, ze lidi co delaji technicke tady tak si na mistech kde se dela technicka domluvi i revize el a plynu. Zrejme tam revizaci asi jezdi nebo si je domluvi vice lidi spolecne.

Jinak neni ted nahodou revize plynu a el. Na 3 roky?

Jeste jsem zaslechl, ze musi byt od letoska i na starsich lodich retencni nadrz. Jak ji dostat do starsi lode je mi zahadou. A u lodi nad 6m zachrany ostruvek nebo zachrany clun. Kam dat ostruvek nebo zachrany clun na 6m lod je mi teda taky zahadou. Ale vyhlasku jsem necetl tak nevim co je na tom pravdy.

Turby