CNG nadrz na vareni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Září 9 20:02:29 CEST 2016

No technicka na samotnou lod je jednou za 4 roky - interval se zkrati
napul prave kvuli plynu a pripadne rozvodu 230V.

A priznam se, ze nechapu jak to chcete sfouknout s technickou? Tu na
lodi provadi Statni plavebni sprava a ta delat prohlidku plynu a
elektriky nebude - bude chtit jen potvrzeni o provedene revizi plynarem
a elektrikarem.

RV