instalace aplikace do Androidu

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Září 7 13:17:09 CEST 2016

Zdravím,

zkusil bych postupovat tak, že by instalční soubor pro mapy stáhl jinde (asi
bude na Amazonu a určitě i na jiných serverech), nahrál do telefonu a
spustil. Nebo bych celou aplikaci přenesl z jiného telefonu. Na GooglePlay
je na to ke stažení nějaký SW, který umí .apk soubory zálohovat a zase
nahrávat, ten jsem na to používal.

Myslím si, že přitom Android nepřijde na to, že už tam aplikace jednou byla.
Přitom je třeba v nasatvení povoli Instalaci z jiných zdrojů, jak už bylo
řečeno.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827