instalace aplikace do Androidu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Září 7 11:38:58 CEST 2016

Dobrý den,

Když si nainstalujete do PC Total Commander, a do nějaký Android plugin,
tak se dostanete i do rootu telefonu. Kdysi jsem to zkoušel, a docela mě
to překvapilo. Neměl jsem ale TC koupený, tak jsem ho smazal. Myslím, že
to bylo toto: http://totalcmd.net/plugring/android_adb.html

S pozdravem,

--
  Aleš Filip